Varit borta hela morgonen



Bild tagen exakt en vecka sedan.. Har varit borta hela morgonen och kom hem för en stund sedan!

Gick bort till pappa vid 09.00 tiden och hjälpte pappa att röja ut våra förråd, halv 10 cyklade vi bort till secondhandbutiken här i tranemo och jag hittade ett par nya converse och ett par svarta shorts

Vi cyklade även bort till fyndlagret och där passade jag på att köpa baskläder som sockar och leggjeans, hittade en fin ängel i betong som jag köpte och så köpte pappa en ny kastrull till mig.. Vissar allt jag köpt senare!

Även ändrar om här hemma och även det kommer senare.. Nu ska jag fortsätta med plocka och greja här hemma =) ♥  D.S skönt att börja cykla igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0