Till Min Mamma



Jag känner mig faktist som en dålig dotter ibland, det är ju inte ditt fel att du är sjuk och inte kunnat ta hand om oss barn, du valde ju inte din sjukdom!

Jag vet att vi knappt träffat varandra under min uppväxt och på det sättet så känner jag inte dig så väl, har ju blivit "normalt" i mitt liv att leva utan en mamma och jag är dålig på att höra av mig osv men det betyder inte att jag inte älskar eller bryr mig om dig!

Jag tänker på dig ofta och ibland önskar jag att allt vore annorlunda och jag vill lära känna dig bättre och skapa någon slags relation till varandra.

Precis fått reda på att min mamma har fått cancer igen.
2008 fick hon böstcanser men klarade sig
Nu har hon fått skelettcanser och den har spridit sig och det ser inte jättebra ut

Vill inte att du ska dö mamma
Vill att du ska kunna se mina framtida barn växa upp
Vill att mina framtida barn ska ha en mormor
Vill lära känna dig och få någon slags relation

Och det är ingen som förstår hur jag mår!

♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0