Klassfesten



En beskärd bild ifrån förfesten, vet inte om mina klasskompisar vill vara med på min blogg, så tar inte med dom! :)
Det började i alla fall med x antal lakris shots, en drink och en sminorff innan vi fick gå ner till stan då vi missat bussen :P mina fötter är döda idag!

Vi kom i alla fall in på Harrys.. där dansade vi, sjöng kariokie och fick en shot av en kille där, strax efter midnatt gick vi till Tonic.. men där var det ovanligt dött.. så vi bestämde oss för att gå hem till frasse igen

Väl framme i kristineberg där frasse bor tog jag av mig mina 9 cm höga klackar och gick med sockar bort till hans lägenhet haha tog mig ett varmt bad hos han och sedan somnade vi till en film

Min kamera försvann igår också :( Tog dock inte med den ut till krogarna, så någon stans måste den finnas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0