Utan dator i några dagar



Ful & tjock bild på mig ifrån igår då vi hade middag hos mig, det var tänkt först att ha en tjejmiddag men när 3 st tjejor inte dök upp bjöd vi in min bror också så det blev en vanlig middag typ :) Men vi hade det trevligt ändå!

Till varmrätt bjöds det på kyckling och potatisklyftor som varit i ugn, sallad, sås och dipp som tillbehör och till efterrätt var det en syrlig fruktsallad med exotiska frukter, as gött var det :D
Efter maten blev det sällskapsspel och gottis för dom andra, själv höll jag mig till en cider och vindruver

Min bror sitter nu i soffan och roar sig med min kamera, vi har varit och lämnat av Emma k i månstad, fick lite kläder där och så fick jag låna en datorsladd då min datorsladd började glöda och ryka i tis.. min dator funkar nämligen inte utan sladd, den dör direkt!
På måndag åker jag och min bror till Borås och så ska jag köpa en ny billig dator

Snart ska jag göra ordning lite käk, annars blir det en lugn fredag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0