Ner & Upp dag



Idag har det verkligen varit en upp & ner dag
Lite ledsen på morgonen över J blir arg och trött på mig själv att jag fortfarande gör det =/
För & Eftermiddagen var bra.. diskade, chattade inne på fb, kollade på tv och tog det lugnt
Halv 5 gick jag upp till pappa och vi skulle gå till en butik här i tranemo som är nyöppnad här men det var stängt, fast det skulle vara öppet ^^ Vi gick istället ner till secondhand affären.. hittade några fina plagg och om dom finns kvar på lördag köper jag dom!

Hemma igen vid 18.00 tiden och har bara tagit det lungt, kollat på tv och så :) Snart blir det sängen och hoppas på en glad dag! :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag försökte det på mina andra spruckna byxor. det höll nån timme sen slets det upp till värre ;)

2012-01-19 @ 11:37:59
URL: http://jennifermedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0