Måndag



Såhär såg man ut tidigare idag :)

Vaknade vid 08.00 tiden av att Linn ringer mig, kanske liite tidigt att ringa till någon, somnade om och sov till halv 1 då jag vaknade av ett sms
Tog en snabb dusch, klädde på mig och gick ner till samhället och gjorde lite ärenden
Hemma igen gjorde jag ordning lite lunch, lyssnade på musik och kollade lite på tv

Halv 5 gick jag hem till pappa och pappa hjälpte mig med att skaffa försäkring till lägenheten, så nu är den försäkrad!
Har även valt vilka kanaler jag ska behålla ifrån Viasat då jag har haft alla kanaler gratis i 3 mån

Nu ska jag göra ordning kvällsmat då magen kurrar och sen blir det datorn & tv hela kvällen, tända ljus och mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0