Skillnad på att ha en kuk och vara en kuk



God Morgon ♥
Steg upp kl 08.00 då Emma k kom hem till mig, nu är hon på möte hos AF men när hon är klar där går vi och handlar och sedan hem till mig och lagar ordning lunch! Fetaostfyllda biffar, potatis och min egna gjordna dipp! Sen drar Emma till sin praktik och jag drar hem till pappa och hämtar all min tvätt!

En sak bara.. Jag bjuder Emma på mat hos mig, helt lungt för mig! Men nu säger hon att hon också vill ha med sig mat till sin praktik :O What!? Jag tänker inte laga extra mat, bara för hon ska ha med sig det :S

Nu måste jag dra..


Kommentarer
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Sv: Linnet kommer från H&M :)

2012-02-15 @ 21:10:34
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0