Bra Nyheter

Då är man hemma igen ifrån mötet hos AF och Ica
Mötet gick jättebra! Ska medverka i en ny satsning som AF har just nu och det går ut på att jag ska börja på en folkhögskola utanför borås, får inga betyg men får motivation till att börja plugga igen, får hjälp och stöttning, kommer igång med pluggtänket och så blir det föreläsningar, temadagar osv
Tror faktist att detta blir bra, kommer ut och gör något! träffar nya människor =)
Ska på info möte i borås nu på tisdag!

Bor i en liten konstig kommun med, min praktikhanläggare som skulle hjälpa mig med att hitta praktik och som skulle ringa mig efter jul/nyår när hon hittat en praktikplats till mig har slutat förra veckan.. utan att säga något till mig och kommunen har inte anställt någon ny praktikanordnade :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0