Överraskad <3



Två år gammal bild på Emma och mig. Igår satt man hemma framför tv:en och gjorde inget, det ringer på dörn och där stod Emma.. haha ja jag blev överraskad! ♥
Emma hade åkt ifrån helsingborg där min lilla bästis flyttade i höst förra året, men nu skulle hon vara hemma igen på snabbtbesök!
Jag blev glad! :D ♥

Vi drog till Midway och tog varsin pizza.. man blev uppdragad trots att man var osminkad och inte duschat på två dagar ;P Ja, man tar ju tills det i alla fall :) Det roligaste var ändå när vi skulle betala och pizzagubben skulle svara men istället tar upp kortläsaren och svarar "Hej, det är midway! haha ja vi garvade rätt mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0