Ny hårfärg!



Nu trivs man som fisken i vattnet med mörkbrunt hårfärg istället för ljusbrunt.. Emma var här och hjälpte mig, vi käkade även kvällsmat, åt min första glass för i år och tjötade ♥

Själv hemma igen och försöker fördriva tiden med musik.. min MSN funkar inte då den har stängts av pga någon skickat mig en massa spam mejl och så :S har i alla fall skickat iväg en ansökan till kundsuport..

Skolan idag var bra som alltid ♥ Sa hej 5 gånger till den killen jag gillar som går på min skola, så nu borde väl han förstå att jag gillar han ;) eller så tycker han att jag bara var konstig haha


Kommentarer
Postat av: SAGALARSSON | foto&design

svar: haha, asså.. jag vet inte om jag orkar fixa designer längre, sorry. :(

2012-04-04 @ 12:50:41
URL: http://sagasfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0