Vet att man inte ska hoppas på för mycket

Men! Fan vad jävla glad jag skulle bli om denna underbara lägenhet med altan, tvättmaskin/torktumlare och öppen planlösning blir min!!! åh för en gång skull kan väl något gå som jag vill ;D gud om du finns så måste du nu lyssna på mig! ;)

Annars idag så har jag hängt upp tvätt, tvättat och ska slänga in en till tvätt, ska om en stund ner till socialen, väntar på ett mejl som jag hoppas att jag får idag ang rätt adress till min komvux ansökan så jag kan skicka iväg den med :D

Ikväll ska jag göra hemmagjord pizza, köpa en en påse godis och sätta mig framför dumburken och datorn, tycker jag är värd det! Efter 6 timmars sömn ikväll när jag nog också somna tidigt ;P


en bild på mig som togs två veckor sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0