Kvällen Igår

Ush vad jag egentligen inte gillar krogen, lägga pengar på onödiga saker, fulla människor, må dåligt dagen efter, nån gång då och då kanske men nu har jag blivit lite anti krogen och mer för hemmafester... rökte inte ens igår brukar alltid göra det, blev inte ens full, men det är ju bra!

Kvällen igår var väl iaf bra :) Tog en tidig buss in, käka på donken, gick till Tonic och träffade några där, gick vidare till Franks sportbar men hängde på Tonic tills vi åkte hem.
Skulle dra till någon efterfest med, men blev inte så! Rätt skönt ändå! Blev inte så många bilder heller!

Idag ska jag på lgh visning :D och bio på kvällen med Ulrika, mys :)


jag & emma


vi tre - linn, emma & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0