Inte riktigt som planerat men bra ändå!

Okej.. nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det blir bra ändå! :D Lägenheten jag var och tittade på med Sonja var lite för dyr och så var det kallhyra.. något vi inte visste om men står etta på en billig 2a så tar den ist :D

På onsdag får jag veta lite mera och får och kika på den tror jag.. detta blir bra oavsett :D Har precis ätit lite god mat och nu blir det lugnt fram tills sängen väntar.
Lär väl kika igenom alla inredningshemsidor & allt sånt hehe... inom två veckor bor jag själv..HJÄLP! kanske ska skaffa en hushållerska eller nått ;)




Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & bebis i magen.

Åh, men så snällt!! :D Tack så jätte mycket.

Kramar från oss!

2011-09-20 @ 09:22:48
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0