Det som gör ont

Det som gör ont är inte att DU gjorde slut, egentligen inte! Klart man har tänkt på vad vi skulle vara och hur det skulle bli om det inte är som det är.
Jag vet inte varför jag stannade kvar i 6 mån som i alla fall 4 månader som beståd av tårar, saknad, svek, ilska och hopp.. vad tänkte jag egentligen!? Haha att du skulle bli nykter och att vi skulle börja ett liv tsm... ung & naiv, dum också!

Fast egentligen inte, det är väl inte fel att hoppas men dumt att hoppas på något hopplöst. Nä det som gör ondast är att du inte är man nog att be om ursäkt och stå för vad du gjort mot mig under ett halvårs tid... fattar om det är svårt, när man inte ens själv insett att man är alkolist men iners inne fattar du och efter allt förtjänar jag i alla fall ett uppriktigt och ärligt förlåt!

Det borde varit jag inte du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0