Dåligt Humör!

Vill bara krypa ner till sängs och inte gå upp förens allt känns bättre igen. Blev på dåligt humör igår kväll pga en idiot som jag egentligen inte ska slösa tid på.
Det dåliga humöret har jag kvar i dag med.. försöker vara posetiv och lite glad iaf! Men orkar fan inte med nått idag.

Idag var jag hos soc också och hade möte, det hjälpte inte direkt mot mitt dåliga humör haha! Funderar faktiskt på att få tag på två eller tre jobb att jobba, bara betala hyran, räkningar och sen leva jävligt snålt - blir ju ingen skillnad ändå om man jämför soc bidrag och lön från olika små jobb

Nu ska jag krypa till sängs, kanske kommer upp imorgon igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0