Söndag

Febrig & trött!

Käkat pizza med papsen idag, slöat framför Tven och datorn och så har det sett ut denna helg! Inget fix med lgh.. pappa tagit lite ledigt.. med all rätt! han har varit uppe och målat varje kväll och tidiga mornar på helgerna!

Under veckan har jag och emma varit och simmat, 10 längder och badade bubbelpool :) träffat en väldig trevlig jobbcoatch! ska börja söka praktikplatser på demenboende, vårdcentralen, sjukhus mm, hoppas jag får plats någon stans bara...!!

Händer denna vecka.. sista städningen & målningen i lgh, träna med emma, möte med soc, köpa möbler antagligen.. får också se till att det händer ngt i helgen ;)

Ska försöka sova snart, blir en varm dusch med!


saknar balen - jag & emil

Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska börja med än att lämna dig ett stort tack.. Ett tack för alla fina och värmande ord, all stöttning! Är så tacksam så du anar inte.

Ibland får man bara nog, och det var fel av mig att skriva ut detta på bloggen.. Men vet inte annars hur jag ska få honom att lyssna, sen gör han så tillbaka.

Att man inte har respekt för sitt egna barns mamma.. När han vet att jag ger henne allt och lite till, ger all kärlek som jag har makt till och försöker hålla deras relation fin.



Även om han sårar mig gång på gång, så skulle jag aldrig sjunka så lågt att baktala honom för henne. Aldrig, hon får bilda sin egna uppfattning när hon blir stor nog.

Men att se henne redan nu ropa efter Pappa när han lovat att hämta henne, men aldrig kommer. Det sårar, hur blir det då när hon blir lite äldre?



I en mammas hjärta så brister nånting.

Hur kunde jag själv låta att det blev såhär?



Tack igen.

Massor med Kramar.

2011-10-18 @ 00:47:11
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0