Min Dag

Heej ♥

Upp tidigt och tog bussen till limmared med pappa vid 09.00 och till secondhand butiken, reseverade lite möbler till lgh bla en soffa, spegel och hallbyrå.

Hemma i tranemo gick vi till fyndlagret, kollade på färg vi ska köpa, promenerade bort till en annan mindre secondhand butik här i tranemo, men den hade flyttat hehe

Hemma igen sov jag några timmar, lagade ordning lite käk, visade lgh för min bror och promenerade bort till Ica med pappa och köpte hem lite chocklad, nu kollar jag på tv

Sängen blir det tidigt, imorgon ska vi tillbaka till lgh och börja måla om i sovrumet - bilder på för och efter kommer!

Tyvärr inga bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0