Målat hela dan

Heej ♥

Varit uppe sen 07.30, 08.00 gick jag och pappa upp till min lägenhet och började måla sovrumet - före var den en grön tapet i halva rummet, resten en vit färg som var smutsig så där inne har vi nu målat helt vitt, så känns rummet större med!

Två timmar tog det, hem en stund, promenerade bort till fyndlagret och köpte färg till köket och målar grejer, hem igen och käka, vila en stund och upp till lägenheten igen och började måla om köket - från mörkt grå till ljusare grå så även det rummet känns lite större.

Nu sitter jag i köket med en påse godis och kommer ta det lugnt innan sängen väntar!


våran egen gjorda målarstång!?


pappa min

För och efterbilder kommer någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0