Babbel Babbel

Inget kuligt att skriva men vill blogga ändå :D det är väl det man har en blogg till eller? ;) haha

Inget gym idag, vet inte om det är jag riktigt! Visst kan jag gå iväg och simma, promenera, cykla men inte gym direkt, men nu får jag köra denna månad iaf!
MEN vill inte gå ner i vik.. är fan nöjd med hur jag ser ut :D okej mullig är jag, lite och ta på men vem fan bryr sig egentligen!? så länge jag trivs med min kropp som jag gör iaf väldigt ofta så gör det väl inget om jag har lite extra.. men träna kan man ju göra ändå för det är bra för en!

Varit i lgh idag med pappsen och målat, varit vid ica och handlat, lagat ordning och käkat spagetti och kötfärsssås och kollat på tv... sista sesongen av desperata hemmafruar får man ju inte missa!!

Vill inte sova, känner mig lite ensam och depp så det blir musik, är inte ens trött!


jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0