01.25 - God natt

Nu är adress ändringen offciel.. nu bor jag inte längre på lidhammar utan på järnvägsgatan... sjukt! haha jag ska verkligen flytta till eget! inte riktigt fattat det än, måste nog flytta in på riktigt och sen bo där några veckor innan jag verkligen fattar :)
Lgh blir iaf hur mysig som helst efter ommålningen och allt! =)

Blev en slö dag idag med, sov till 14, varit i lgh och målat, handlat på ica, kollat på Tv & datorn.. ska strax krypa till sängs, imorn hade jag tänkt göra nytta! Måste ta tag i rensningen nu - vad som ska med till lgh och inte bland alla mina papper och små grejs... så slipper jag göra det sen, bra att få det gjort! =)


lilla jag - förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0