Trött Chey



Trött. Sliten. Dom där ciderna tog igår haha. Idag blir det mera fest, min inflyttningsfest, attans vad kul :D tråkigt bara att folket gått och blivit sjuka och dissar mig, både linn & linus kanske inte kommer.. men linus måste komma ändrade dag för han och allt! blir sur annars..

Snackade med Jimmy mitt ex alkolisten igår med - hade inte så mycket att säga, kännde att jag redan gått egenom allt med mig själv typ och har inte energin till att lägga på han, lagt för mycket av min tid, energi, och tårar åt han, nu går jag vidare

Disken är diskad, nu ska jag hoppa in i duchen, promenera bort till Ica och handla lite, fixa mig och så innan folket kommer 18.00 och då hoppas vi på Linus okej!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0