Löve trubbel

Nu är jag här igen och det är inte mitt fel denna gången heller!
Är nog inte ens så intresserad av dig att jag orkar eller för den delen vill kämpa!
Varför ens bry sig och lägga ner tid på att få en annan person intresserad och flörta när men sen inte kan, vill eller vad fan vet jag lägga ner tid på att träffas och fortsätta med det man började.

Jag ska väl inte behöva be en vuxen man med en fungerande hjärna (tror jag i alla fall) att lägga ner lite tid på mig, att kanske en helg att vara med mig istället för att supa sig full på fester med ens kompisar varje helg.. eller jag kanske är helt ute och cyklar!?

Nä lite enegamang får man väl lägga ner specielt när det var han som började flörta mm han vet vad jag vill & står om inget händer så är det bye bye och försöka hitta en kille som vill spendera sin tid med mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0