Jävla kärlek



Förstår inte vad jag gör som blir fel
Varför verkar det som om att det bara är jag som anstränger mig
Känns som att det är jag som är felet
och att det är anledningen

Vet inte vad jag gör för fel :(
Varför vill inte Linus komma komma hem till mig
jag ber inte om att gifta mig utan ta en snabbfika typ
beror det på mig? jag kanske är för fet eller ful?
Varför har alla andra bra förhållanden och har pojkvänner som är gulliga men inte jag
vad gör jag för fel? :(
Linus säger att han gillar mig och vill göra något ihop.. men grejen är när? gått 2 månader sen vi snacka och jag vill liksom ta en fika bara och så men inget händer :(
Linus verkar ju inte alls energerad till att träffas och så allt annat kommer före :(
Jävla killar och deras jävla prat

Orkar inte gå igenom sånt här igen då bara en verkar engegerad :(
Några bra tips som ni vill dela med av?
Vad är felet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0