I Love Secondhand





Träffade min jobbcoatch - Jag ska anmäla mig som vikarie på förskolor/fritis här i Tmo, ringa runt ang praktik platser på typ vårdcentraler, dement boende och skriva ett personligt brev.. blir bra detta om jag bara kan ta tummen ur röva nån gång! haha

Gick in en snabbis i secondhans butiken som ligger mitt emot bibblan (där jag träffade min jobbcoatch) och köpte dessa två fina tröjer, 55 kr för båda, glad tjej! :) träffade även två st personer som bodde i granhuset där jag bodde med papsen och dom frågade hur jag hade det i min nya lgh, tydligen så vet typ alla i det området där jag växte upp att jag flyttat, lite kul hehe

Disken är diskad och städningen klar. Nu lite soffhäng innan jag börjar med maten om några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0