Emma sofia Finstad



Detta inlägg är till delat min kära vän Emma (hon med glasögonen hihi) hon tycker jag ska blogga MERA :o
fan jag bloggar ju 3 inlägg om dan men okej då :D eftersom du är mitt största fan emma så gör jag det för din skull ;)

Snackat med rickard i tele, diskat, skulle ner och tvätta men det var redan någon där nere på min tid och jag är inte så bra på att säga till, försvara mig och så jag gick upp igen haha :S går ner senare idag istället..

Egentligen känner jag blä inför att gå iväg och handla
men vill jag ha mat  magen ikväll så är det ett måste
börjar bli grymt trött på mina kläder med
och så ska jag fråga mr upptagen själv (linus) om han vill ta
en snabb fika eller nått, när jag är i stan någon dag

Nu ska jag sätta på Tven.. Puss på dig emma ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

bra där verre :D^^ tack så mkt :D mer sånt.. nu ska jag lägga in bilder i datorn från min och zekes promenad i skogen ^^ pösspöss

2011-11-16 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0