Är det detta som kallas kväll

Ingen auto vidio som ringer idag heller! Imorn hoppas jag... Var nere vid tvättstugan tidigare idag och det gick bra, förutom i tårktumlaren då alla mina kläder var sjöblöta när dom kom ut? :O tog 40 min, skulle kanske tagit 60 min vet faktiskt inte vad jag gjorde för fel.

Upp igen och skulle steka biffar med fetaost.. gick åt helevete det med, tror jag har försört min köttfärs genom att fryst in den, tagit ut den en kort stund och sen in i fyrsen igen =/ får se om jag måste köpa ny imorn... efter det så var jag inte på bra humör... sur så gick och vilade en stund så nu är det bättre ;P

Ska strax hälla upp en skål med fil, flingor och juice så får jag lite i mig iaf!


Moi (Mitt ena öga är egentligen inte så mkt större än det andra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0