Saknar dig så att det gör ont

Saknar dig! Kan du inte bara komma tillbaka så man kan få höra din röst igen. Vill att allt ska vara som det var förut saknar att inte kunna prata med dig, saknar att inte vara med dig på helgerna, saknar när vi alltid kollar på film hemma hos dig, saknar dina kramar. Saknar dig så mycket att det gör ont vill bara veta så allt är bra med dig och mellan oss.

Jag var hos dig och allt var bra. Vi pratade för snart 4 veckor sen och det var bra. Sen har jag inte hört något ifrån dig. Vet inget, är bara ledsen och det gör ont att inte veta något - kom bara tillbaka!!! Nu på söndag har vi kännt varandra i 4 månader och nästa helg fyller du år, vill vara med dig då eller i alla fall kunna prata med dig!

Fan att detta alltid ska hända mig. Varför kan jag aldrig känna lycka, måste det hela tiden ta slut. Vill ju bara en enkel sak och det är att vara med dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0