Lång dag

Hej ♥

Varit en lång men bra dag :) Åkte till borås vid halv 1 för umgänge hemma hos min syster, min mamma och mina två bröder var också med. Vi åt mat, fikade, satt och pratade, kollade in gamla kort på vi barn som små.

Jag och min bror Jocke missade bussen så vi fick åka genom ulricehamn, tog en liten promenad genom ulricehamn medans vi väntade på bussen. Ulricehamn är så fint!

Hände en kul grej på bussen.. en kille kom fram och frågade efter mitt nr och msn haha. Nu är man hemma, kom hem för en stund sen. Kollar på Criminal Minds, blir nog Big brother innan sängen väntar :)

Ingen bild ifrån dag men ni får en ifrån söndags





Kommentarer
Postat av: ♥ It's Like A Party In The U.S.A ♥ Saga ♥

Ja, det gör jag.

2011-05-20 @ 16:23:46
URL: http://thephotoblogofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0