Fredagen den 13

Hej Hej!

Brukar alltid ha en dålig dag på fredagen den 13 och det har jag även haft idag. Struntade att gå på natur & samhäll, där jag har ig i och inte kan höja mina betyg så tog en sovmorgon istället och tänkte gå på matten med den missade jag också, tror inte läraren var här idag eller så var jag där för tidigt haha

Allmänt nere är jag idag. Kan vara att idag har jag och J inte pratat på fyra veckor! Så är ledsen över det. Min fredag kommer jag vara hemma och göra inget. Denna helg ska jag inte äta godis heller.. måste ner i vikt efter all tröstätande av J.

Just det.. fick ett sms av mamma och sa inte många kommer på min student. Nu kan ju alla lägga ner och säga att jag är älskvärd, tydligen inte ju!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0