30 Maj - Måndag

Hejsan ♥

Skolan var en bra dag. På morgonen åkte vi hem till våran lärare, ingemar för frukost, mkt trevligt! Lunch käkade vi i skolan och sedan på eftermiddagen åkte vi hem till våran lärare eva och fikade också trevligt.

16.00 träffade jag sonja och vi pratade lite om bal & student. Hemma så åt jag och kollade lite grann på Tv.
Vid 18.00 typ ringde lollo och frågade om jag ville följa med och bada och det ville jag :) så jag lollo och lollo badade, sen käkade vi på midway och hängde vid ica haha

Nu är jag hemma igen och kollar på big brother. Måste packa ikväll innan det blir sängen för imorgon ska jag iväg och campa, har dock ingen sovsäck eller liggunderlag :S får se vad jag gör!


En av flum bilderna från fre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0