-------

Vet inte om jag ska vara ledsen, arg, sur, besviken eller vad. Vet inget och det är det som gör ondast, är det fortfarande vi, ska vi två fortsätta, tycker du fortfarande om mig eller vad händer!? Vi hade det bra, du började kalla mig för gumman, vi skulle höras någon dag, men det är nu gått en månad och inte hört något ifrån dig.

Vet att man inte kan lita på folks ord. Antagligen ljuger du och inte menar det. Vill bara prata med dig och veta vad som händer. Snart tar jag studenten och jag har min bal jag hoppas att du kommer vara där då, men det är tveksamt :(




Kommentarer
Postat av: IDA † MUSIK & FOTO

svar: MyChem<3.

Jag vet vad Frerard är för något,jag bryr mig inte så mycket om det egentligen..

Är mer trött på det och att alla småflickor tror att det är på riktigt/skriver till deras fruar att de borde låta Frank & Gerard vara tsm osv.



Roligt och se ett till MCR fan! :)

2011-05-23 @ 21:50:25
URL: http://eldflickan.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Tyvärr hinner jag inte med några designer nu, jag är ledsen :(

2011-05-26 @ 18:31:20
URL: http://johannaalexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0