Torsdag

Hej ♥
Vaknade tidigt för att vara mig, redan vid halv 12 hehe vaknade iaf av att Linn ringer och frågar om jag ville följa med henne på karate och jag tänkte att det är roligt att pröva på nya saker så vf inte liksom! Så vid 18.15 - 21.00 höll jag på med karate, faktist roligt :) går nog tillbaka igen...

En sak som jag vill ta upp. Dom flesta människorna säger att man ska gilla sig själv som man är och acceptera det och det gör jag för det mesta! Men sen när man får en komentar som Du behöver träna så blir iaf jag lite ledsen då kan jag ju inte vara mulliga veronica för jag måste träna och komma i form! Vet om att jag är lite halvtjock och att jag gått upp i vikt för när jag inte mår bra så tröstäter jag, samtidigt som jag har lite anorexia tankar.... en sån komentar får mig både att vilja frossa i godsaker liksom och visa att jag bryr mig inte men också banta ner mig till ett sträck och säga, nöjd nu!

Har en fråga till er också! Vill ni att jag ska skriva om mera personliga saker? T.ex om min mamma, tiden som mobbad, att jag är ett maskrosbarn osv... skriv jättegärna vad ni vill :D

Som vanligt är man inte trött så det blir musik hela natten lång ♥

Kommentarer
Postat av: ulrica

Hej på dej, du får skriva om vad du vill, det bestämmer du själv. om vad andra tycker kan man aldrig råda över, bara förbereda sig på att det är så.....kram o ha det gott

2011-06-25 @ 08:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0