Home Agen

Hej ♥
Det vart en lång dag igår. Kom dit på morgonen, tidig lunch och sen utspark där vi lekte lite olika lekar. Jag lyckades också bränna mig när jag var ute i solen i typ 45 min ogillar starkt mina pigment!

Dom andra klasserna som skulle med kom vid 13.00, fri tid, jag och emma satte upp vårat tält, gick till Ica. På kvällen blev det grilla hamburgare efter zumba dans, som jag dock inte var med på! mera lek och sist sång vid brasan.

Innan jag och emma somnade satt vi uppe och spelade kort och käkade godis. Hade lite huvudvärk under hela dagen, men det var ändå bra där borta! det var dock roligare förra året.. men men!

Lite bilder










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0