Bra dag

Hej ♥

Åkte till borås vid 13.00. Gick ner till knalleland vid 15.00 med min syster och hennes barn. Köpte smycken till balklänningar och plasttalrikar, plastglass mm till studentfrukosten som vi ska ha hemma hos mig! Allt detta gick bara på 217 så är nöjd :) käkade kebab innan vi gick hem igen.

Får även låna min systers klänning :) nu är det bara pengar till håret och sen har jag allt till balen och studente, skönt! Kan man börja shoppa/spara lite nu! :)

Imorgon blir det mkt saker också. Möte, till skolan, arbetsförmedlingen & fika. Ingen ledighet här inte hehe. Blir nog sängen snart...


ingen bild från idag så ni får se några veckor gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0