Vilken Kväll

Fy fan vilken kväll igår!!! Har typ mega ångest över vissa saker, åhh så typiskt mig!!! Haha emma fick sitta och berätta om vad jag hade gjort/sagt hela kvällen, har minnesluckor här och där, brukar aldrig bli sån här, har alltid koll men vetefan vad som hände.... Men hade jävligt roligt också!!! Minne liksom

Vi drog väl till tre barer, drack, jag pratade tydligen med allla folk ^^ haha käkade korv, åt pizza före... åt till och med mat före men endå blev det som det blev. Sov hos pontus, eller jag har inte sovigt i natt, drog hem vid bussen vid 07 på morgonen kom till tranemo vid 08, köpte chips, läsk och drog hem till mig. Emma har precis åkt hem, vi hann även in på Klädställets rea.

lägger upp lite bilder senare.
Nu tror jag fan jag tar en promenad runt sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0