Mysig Tisdag

Hello ♥

Vaknade vid halv 12, av gräsklipparen utanför, visst är det irreterande att vakna till sånt ljud? I alla fall duschade & fixade ordning mig.
Kollade på Tv och läste i mia skäringes bok, jättebra är den!!! Sov några timmar mellan 13 och halv 4 också ;P Vid 16.00 gick jag till Ica där ulrika väntade på mig, vi köpte grejer till egen gjord pizza och sen åkte vi hem till henne lagade ordning den och åt den ;) sen blev det lite Tv... kollade på en cykel också som jag kanske ska köpa & sen åkte jag hem.

Här hemma har jag kollat på Criminal Minds, kollat på min brors fina målade naglar haha (så blir det när man umgås med tjejkompisar;) Nu lyssnar jag på musik (my chemical romance) nyser & små snorar också :( vill inte bli sjuk... ska försöka lägga mig något i tid iaf ♥

Har fan ingen bild att bjuda på :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0