Trött!



Hej! Jag & Emma k som sover över hos mig sitter och tittar på beck, ätit gottis och ätit kvällsmat.. Vi åkte ifrån Linn vid 17.00 tiden och åkte in till Gislaved, in på Rusta en stund och handla lite på Lidel.. Emmas pappa tyckte synd om mig då jag typ bara ha nudlar hemma så han köpte hem potatis och fläskfile till mig haha snällt av han :)

Helgen var bra :) Har ett stort blåmärke på vänster knä, ett mindre blåmärke på högre knä och två sår på två fingrar haha.. blåmärkerna fick jag på Boda Borg, kul hade vi där i alla fall :) och efteråt hade vi en fest.. blev inte så många bra bilder hehe men lägger upp några lite senare :)

Efter Beck blir det nog sängen, vi ska upp tidigt imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0