Mys på hög nivå



 Brist på fantasi fick det bli sallad som man plockar ihop på Ica, skitgott är det!
Tandläkar besöket gick bra, inga hål :) men ska tillbaka och träffa en tandhygenist och bli bättre på att borsta och så ^^ fick sällskap upp av Emma k också, kul att träffa henne en snabbis :)

Efter svängen hos Ica gick jag även hem till min bror, men han tyckte nog att jag mest var ivägen när han skulle jobba så jag stannade bara en stund.. han sa i alla fall att jag skulle dra ut sladdarna ur boxen och voila det funka :D nervös där ett tag att jag inte kunde kolla på Criminal Minds ;)

Soffhäng hela kvällen, tända ljus och värma sig under täcket.. myyys!♥


Min efterrätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0