Julkänsla



Såhär såg det ut igår.. myysigt som helst! Hoppas snön i alla fall är kvar tills julafton, men det ser inte så bra ut då det ska bli varmare :(

Igår var Emma F här och vi bakade pepparkakor, drack julmust, bakade piroger till middag och bara hade det trevlig ♥


en hel skål med pepparkakor

Idag var jag ute i samhället och köpte julklappar till Emma f och Emma k köpte även en ask chocklad (hoppas inte Anna läser detta) till Anna & Mikael, dit jag ska på nyår, som tack att jag får komma!
Ska även köpa en julblomma till Emma fs föräldrar, där jag ska fira min jul

Ska köpa en sak till Emma f men sen är jag klar! Hoppas även att jag kan komma bort till Fyndlagret och kika där!
Nu blir det tända ljus och mys framför tven ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0