Jävla Väder


Snön håller på att rinna bort :( Ute är det istället regn & blåst och det är så jävla tråkigt! Igår så var det ju snöstorm och åska.. inte direkt normalt haha!

Låg och drog mig ganska så länge, ville inte gå upp till detta väder, men har mycket att fixa innan jag åker till Linn och där kommer jag stanna tills måndag så får se hur det blir med bloggandet.. kameran tar jag med i alla fall så lär bjuda på bilder :)

Idag hos Linn ska vi bara mysa tror jag.. kolla på tv, kanske dricka lite
Imorn ska vi iväg till BodaBorg i jönköping med ett par andra och tävla, kul ska det bli :)
Och söndag lär det också bli slö dag, blir en bra helg detta! :D

Det regnar in hos mig också =/ får gå upp till papsen innan jag åker och be han stänga fönstret för det sitter så jäkla hårt att det inte går stänga helt =/

Nu måste jag fixa en massa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0