Jag i ett nötskal






Gick upp till tandläkaren, trillade på vägen dit, kom inflåsande tre minuter sen och så säger hon i kassan, du är en vecka för tidig :P bara att gå hem igen hehe det som är lite roligt också är att jag kollade på kvittot jag fick när jag var där förra gången för att se att jag tog rätt tid, om jag hade kollat mer noga hade jag även sätt datumet haha :P

Höll på att trilla många gånger på vägen hem, verkligen halt ute! men hör just nu att dom håller på att sanda så det är bra!
13.00 ska jag till min jobbcoatch och efter det blir det till Ica och handla.


Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Men va gullig du är!! :D Tack så jätte mycket! Hoppas att allting är fint med dig?

Kramar!

2011-12-06 @ 14:45:51
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0