Ingen vanlig fredag



Tända ljus är nog det bästa med denna mörka årstid, så himla mysigt!
Igår kom min bror över med en pizza till sig och en kebabrulle till mig, hade faktist inte ätit en kebabrulle i hela mitt liv innan haha men gott vart det :D Vi kollade på Criminal Minds och lite så

Vid 22.30 nåt sånt tog vi bilen upp till Louise där vi käkade äppelpaj, godis, louise målade mina naglar jättefina nu inför jul & nyår och så kollade vi på en film innan vi åkte hem igen fram mot 02.00 tiden och strax efter jag kom hem blev det sängen, urmysig kväll/natt ♥

Idag då vid 14.00 ska min bror köra mig till fyndlagret så jag kan handla sista julklapparna till Emma f och kanske köper jag lite små grejs till mig :)


Mina naglar, inte världens bästa bild men den duger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0