Fredag Mys





Åkt tvärs hit och dit idag, känns lite som det i alla fall! Jag och Joakim åkte först till banken och tog ut lite pengar, var en ganska lång kö vid banken och det som var roligt var att det var endast en rad medelålders män på rad  hahah var en rolig syn ;D
In en snabbis på fyndlagret och hittade snabbt min julklapp till Emma f, hade gänra velat gå runt och titta lite men min bror orkade inte vänta på mig haha så vi åkte hem till mig
Pappa kom hem till mig en stund senare och gav mig en ny spegel som jag ska ha i hallen.. ska bara måla om den i vit färg och ändra fästet där bak på den och så lyckades pappa hitta min förårdnycken som låg gömd här uppe bland bråten.. så nu har jag äntligen ett föråd :D


den nya spegen

Efter pappa gått hem igen åkte jag och Joakim till systemet och handlade, till Ica och handlade tacos, väldit länge sen jag åt det så det var gott och sist hem till Joakim där han hämtade lite grejer

Maten är i magarna, disken och så underplockad och nu sitter jag och joakim med varsin dator i knät och är väldigt sociala haha ;) nä men snart ska vi banemig logga ut från dator, dricka lite mera, lyssna på musik och senare ikväll blir det säkert en film :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0