Tisdag

Hej ♥

Gick upp vid 12.00, fortfarande trött somnade inte förens halv 2 igår natt. Tog en dusch & klädde på mig, tänkte kolla på lite Tv men Tv vill inte funka idag :S pappa fixar den sen när han kommer hem från jobbet ^^

Idag hade jag tänkt rensa bland mina kläder och städa rummet, ta ut soppåsarna osv. Just nu skiner solen ute, lite iaf så om det håller i sig så går jag nog ut och sätter mig ute och läser i en bok som jag köpte på Frizon
Väntar även ett samtal från Sonja ang lägenheten, om jag får den eller inte.... =)

Vi hörs ♥


tranemo sjön

Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

ja skicka till: [email protected]

2011-08-16 @ 14:28:32
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0