Svamel

Slappat idag, sov till 12.00 och hade på min pjamas till 16.00 haha har blivit så seg efter frizon, kan vara vädret eller att kroppen inte riktigt har återhämtat sig från att sova i en bil i fyra dagar hehe

åt nyss lite käk, håller på att rensa bland mina kläder & sitter vid datorn, fick också reda på att kronprinsessan ska få barn i mars, det gillar jag :D ska försöka fota kläderna jag fick från gina tricot och lägga ut dom ikväll eller imorgon =)

lugn dag annars. Kolla på Criminal Minds på kvällen och gå och lägga mig i tid! BTW vill sååååååååå gärna åka till göteborg och liseberg den 15 och kolla på The Ark, skiter i om jag får åka själv eller inte VILL DIT men ska försöka få med någon ;)

Hej svejs



JAAAAA =D kommer få se The Ark tsm med Emma, whioo tagga som fan!!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0