Never fall in love whit an addict it will only hurt you

Jag gjorde allt för dig! Jag försökte mitt bästa! Du behandlade mig dåligt men jag stannade kvar! Allt som jag gjort för dig, alla tårar som har gått till dig, va fan har du gjort emot mig??? INGETING! förutom att få mig att gråta och bli besviken av dig.

Never fall in love whit an addict it will only hurt you. Spriten har alltid varit viktigaste i ditt liv, inte mig, du ville väl inte ens ge det ett försökt till att lära känna mig. Var det spriten? Visste ju aldrig riktigt om du var nykter eller inte?

När jag väl försöker öppna mig som jag annars inte gör så blir jag bara stampad på, men får väl skylla mig själv, kunde ju ha lämmnat dig när som helst men jag hoppades så på dig och jag älskade dig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0