Min Sommar


Haft bal


Jag & emma

Tagit studenten



Haft en rolig midsommarfest med vänner & trevligt folk i marbäck


jag, linn & emma

Galen partynatt nr 1 i borås


jag och emma på någon krog

Statsparksbadet med vänner & lunch i parken, borås


emma, jag, jim och linn bakom kameran

Soffhäng & middagar hemma hos ulrika


tacos blev det rätt ofta

Lata & lugna dagar hemma


gick ett par gånger till sjön för att tänka

Galen party natt nr 2 i borås


fyllekäk

Borås djurpark med familjen


min systerson



Stannat vid gränna och köpt polkagrisar



Fyra dagar på festival frizon i örebro


Jag & emma

Kollat på The Ark live i gbg


jag och emma.. väntar framför scen

Ja det var min sommar! Snart blir det höst.. jag fyller 19, mysigt väder, snö... äh blir jättebra :D hösten ni kan komma nu! :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0