Lite tankar

Sitter och funderar på varför jag har så svårt att hitta bra kompisar. När jag var yngre och gick på högstadiet var jag jättesnäll, för snäll för då trodde jag att folk skulle vilja vara kompis med den snälla personen som alltid fanns där för ens vänner men folk vände det emot sig och utnjyttna situationen istället och jag var ju för snäll för att säga emot, jag vill ju inte såra någon eller förlora dom för då skulle jag ju vara helt ensam

Nu några är senare är jag fortfarande snäll, tänker alltid på andra före mig, försöker i alla fall vara där för mina kompisar, ställa upp, lyssna osv men har också tuffat till mig lite men nu tror jag att dom personerna jag trodde var mina äkta vänner ser mig som nr 2 - att dom umgås med mig när den andra sagt nej eller liknande - vet inte vad jag ska göra! verkar som inget jag gör hjälper.
Har i alla fall en kompis som allt känns jättebra med och det hoppas jag håller i sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0