lite hästar och mycket skratt





Kom hem för en stund sen. Åkte upp till Berg där det finns stall för att fota lite bilder till headen, blev nog en del fina som jag kan andvända =) jag fick även chansen till att rytta och sitta på häst ryggen, jag som annars är rädd för hästar hehe
vi käkade lite pasta när vi var där också! Vid 18 tiden åkte vi hem till therese som skulle hämta lite grejer, sen till willys och handlade godis och sist till emma där jag var en stund, therese ska sova över där! hos emma kollade vi egenom bilderna, körde frågelek över tele med två vänner som e i stockholm, kul hade vi ialla fall <3

Nu kollar jag på Tv, snart ska jag ta en varm dusch och hoppas jag är trött så jag kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0