Ingenting kan förstöra denna dag

Hej Hej ♥

konstig natt, låg och vred och vände på mig tills halv 5 och när jag väl somnade drömmde jag konstiga drömmar :O jag tror på att det man drömmer har någon betydelse i vad som kommer hända dom senaste veckorna/månaderna så lite kul är det ändå, och brukar söka på det jag drömt och se liksom :D

Gick upp vid 12.00 tog en dusch & klädde på mig. Emma hämtade mig i sin röda volvo och så körde vi till AF, jag följde med som stöd =) AF ser skillnad på folk och folk också... men ilskan har nu runnit av mig!

Efter AF körde vi vidare till Ica och jag köpte vanilj glass och frysna hallon som efterrätt :D 18.00 hämtar Ulrika upp mig och min bror så ska vi äta kvällsmat där, mysigt =D


Jag idag & dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0